Nejčastější dotazy

Kdy a jak obdržím podrobné informace ke kurzu, na který jsem se přihlásil/a?

URL odkaz k připojení na webinář a informace zasíláme e-mailem jeden den před jeho konáním. V případě, že webinář začíná v pondělí, pošleme Vám odkaz k připojení už v pátek před víkendem. Pokud se stane, že Vám e-mail nepřišel do doručené pošty, zkontrolujte zda Vám nespadl do SPAMU (nevyžádáné pošty), nebo nám napište na e-mail info@seminareproskoly.cz. 
Bližší informace k prezenčním kurzům zasíláme týden před začátkem kurzu.

Kdy a kam dostanu osvědčení?

Osvědčení o absolvování webináře Vám zašleme nejpozději do 14 dnů od jeho skončení. Obdržíte jej elektronicky e-mailem.

Nedostal/a jsem potvrzení o přihlášení na kurz. Co teď?

Rekapitulace a potvrzení přihlášky odesíláme automaticky na e-mail odběratele (e-mail zadaný u fakturační adresy). Pokud potvrzení v e-mailu nenaleznete, doporučujeme raději zavolat na naše telefonní číslo +420 722 708 457 a přihlášení ověřit.

Jak mohu uhradit cenu kurzu, na který jsem se přihlásil/a?

Faktura bude vystavena po skončení semináře a zaslána na e-mail školy nebo e-mail účastníka, podle zadání v přihlášce. Je možné též platit hotově před zahájením semináře.

Mám technické problémy na on-line webináři, na koho se mohu obrátit?

Zavolejte na naše telefonní číslo: +420 722 708 457.

Pokud se kurz koná v několika dnech, musím se zúčastnit každého z nich? Nebo si mohu vybrat?

Pokud je u daného kurzu uvedeno více dní, znamená to, že je realizace kurzu rozdělena do více dní a je nutné se zúčastnit každého z nich. Hodinové dotace kurzů jsou stanoveny na základě obsahu a akreditací. Např. osmihodinový kurz může probíhat ve 2 dnech po 4 vyuč. hodinách, kterých se musíte zúčastnit s ohledem na podmínky certifikace.

Kdy nejpozději mohu stornovat/zrušit svou přihlášku/objednávku na kurz?

Svoji přihlášku/objednávku můžete stornovat nejpozději 2 dny před začátkem kurzu. Viz naše platné obchodní podmínky.

Nemohu se zúčastnit kurzu z náhlého a nečekaného důvodu. Co teď?

Pokud náhle zjistíte, že se nemůžete kurzu zúčastnit, můžete za sebe vyslat náhradníka, případně se spolu můžeme dohodnout na náhradním termínu. Dle obchodních podmínek Vám může být fakturován storno poplatek ve výši účastnického poplatku.

Pokud se nebudu moci zúčastnit on-line kurzu, lze účast na kurzu nahradit zhlédnutím jeho záznamu a získat osvědčení?

Nahradit absolvování webináře pouze zhlédnutím jeho záznamu nelze. Pro vystavení osvědčení musíte být na webináři přítomný/á v čase, kdy reálně probíhá.

Přes jakou platformu probíhají webináře? Je potřeba něco instalovat?

Webináře probíhají přes systém ZOOM nebo MS Teams (podle preferencí lektora). Není nutné nic instalovat. Pouze v den konání kliknete na URL odkaz k připojení, který jsme Vám před webinářem zaslali a budete se řídit pokyny v e-mailu. Pokud nemáte ZOOM nebo MS Teams ve svém počítači nainstalovaný, otevře se vám v internetovém prohlížeči. V případě technických problémů nás kontaktujte na tel. čísle +420 722 708 457.