Obchodní podmínky
Vymezení pojmů:
- Pořadatel: Bc. Nikola Bláhová se sídlem Radniční 133/1, 370 01 České Budějovice, IČO: 18015522.
- Objednatel či kupující: zájemce o realizaci vzdělávací akce či účastník vzdělávací akce.
- Vzdělávací akce: kurz (seminář či webinář), na který se mohou přihlásit jednotliví zájemci. Otevřené kurzy mají předem stanovený termín a pořadatel přijímá od jednotlivých účastníků přihlášky.
- Objednávka: písemná objednávka realizace vzdělávací akce či přihláška účastníka na vzdělávací akci v písemné či elektronické podobě.
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi kupujícími (taktéž objednateli) či účastníky vzdělávacích akcí a jejich pořadatelem (taktéž prodávajícím).
I. Obchodní podmínky pro otevřené kurzy
Objednání vzdělávací akce, uzavření kupní smlouvy
- Každá učiněná objednávka ze strany kupujícího je závazná. Zasláním objednávky se uzavírá kupní smlouva mezi objednatelem a pořadatelem. Odesláním objednávky v jakékoliv podobě objednatel stvrzuje správnost údajů a rovněž svůj souhlas s obchodními podmínkami pořadatele.
- Objednávky či přihlášky je možno pořadateli zasílat i v elektronické podobě. Takto zaslaná objednávka (např. i e-mailem) je rovněž považována za závaznou.
- Jednotlivé objednávky jsou evidovány podle pořadí.
Platební podmínky
- Účastnický poplatek za účast na vzdělávací akci je nutno uhradit na základě faktury (daňového dokladu) vystavené pořadatelem.
- Splatnost faktury se stanoví na 10 dnů.
- Faktura je vystavována následující pracovní den po skončení vzdělávací akce.
- Rozhodujícím okamžikem pro přijetí platby je den připsání fakturované částky na bankovní účet pořadatele.
- Při platbě ze strany objednatele je třeba uvádět správný variabilní symbol.
- Objednatel se může s pořadatelem dohodnout na hotovostní platbě účastnického poplatku. Takovouto platbu je třeba provést nejpozději v den konání vzdělávací akce. V tomto případě objednateli už nebude pořadatelem vystavena faktura, pokud o ni písemně nepožádá.
- Při nízkém počtu přihlášených účastníků se akce neuskuteční. Objednatel bude informován o této situaci nejpozději 3 dny před plánovaným termínem uskutečnění vzdělávací akce.
- Podle zákona o DPH je cena seminářů pro pedagogické pracovníky osvobozena od DPH.
Odstoupení od kupní smlouvy
- Objednatel či účastník vzdělávací akce má možnost odstoupit od kupní smlouvy a zrušit svoji účast na vzdělávací akci nejpozději do 5 dnů před datem jejího konání. V takovém případě má objednatel nárok na bezplatné stornování objednávky. Při pozdějším odstoupení (zrušení účasti) či neomluvené neúčasti může pořadatel objednateli fakturovat storno poplatek ve výši účastnického poplatku.
- Objednatel má právo v případě své neúčasti vyslat na vzdělávací akci náhradníka (náhradního účastníka).
Pravidla ochrany obsahu on-line kurzů, webinářů a jejich záznamů
- Objednatel uzavřením kupní smlouvy získává právo k užívání obsahu on-line kurzů (webinářů) pouze osobou, která je uvedena v přihlášce jako účastník.
- Účastník se dopouští porušení podmínek tehdy, kdy sdílí zakoupený obsah se třetí osobou, která není v objednávce uvedena jako účastník. Za sdílení a porušení obchodních podmínek se považuje: přehrávání obsahu, sdílení podkladových materiálů, sdílení přístupových údajů k obsahu, zaznamenávání a následné šíření zakoupeného obsahu jakoukoliv mechanickou či elektronickou formou třetím osobám.
- Pořadatel si v případě porušení podmínky v předchozím odstavci vyhrazuje právo na zrušení přístupu k tomuto obsahu.
- Porušením těchto podmínek objednavatel přichází o právo k užívání obsahu bez nároku na jakoukoliv náhradu.
- Na zakoupený on-line kurz, webinář, záznam webináře a obsah se vztahují podmínky autorského zákona.
II. Obchodní podmínky pro kurzy realizované na zakázku (na klíč)
Kurzem realizovaným na objednávku se rozumí vzdělávací akce, kterou pořadatel uspořádá pro jednoho objednatele. Takovýchto vzdělávacích akcí se účastní větší počet účastníků a pořadatel je pro objednatele pořádá na klíč. Jedná se např. o vzdělávací akce realizované pro celé pedagogické sbory nebo jejich část.
Objednání vzdělávací akce, uzavření kupní smlouvy
- Každá učiněná objednávka ze strany objednatele je závazná. Zasláním objednávky se uzavírá kupní smlouva mezi objednatelem a pořadatelem. Odesláním objednávky v jakékoliv podobě zákazník stvrzuje správnost údajů a rovněž svůj souhlas s obchodními podmínkami pořadatele.
- Závazné objednávky je možno pořadateli zasílat i v elektronické podobě (např. e-mailem) volnou formou.
- Na každé objednávce vzdělávací akce musí být uvedena identifikace pořadatele (jakožto organizátora) a identifikace objednatele. Objednávka musí dále obsahovat název kurzu (téma), jeho délku, termín a místo konání, počet účastníků kurzu, sjednanou cenu za 1 účastníka a celkovou sjednanou cenu.
Platební podmínky
- Sjednanou cenu za realizaci vzdělávací akce je nutno uhradit na základě faktury (daňového dokladu) vystavené pořadatelem po skončení vzdělávací akce. Podle zákona o DPH je cena rekvalifikačních seminářů pro pedagogické pracovníky osvobozena od DPH.
- Splatnost faktury se stanoví na 10 dnů.
- Rozhodujícím okamžikem pro přijetí platby je den připsání fakturované částky na bankovní účet pořadatele.
- Při platbě ze strany objednatele je třeba uvádět správný variabilní symbol, který je uvedený na faktuře.
- V případě, že se vzdělávací akce skutečně zúčastní vyšší počet účastníků oproti počtu uvedenému v závazné objednávce, je pořadatel oprávněn za tyto účastníky objednateli doúčtovat částku odpovídající ceně za každého účastníka nad počet uvedený v závazné objednávce.
- V případě, že se vzdělávací akce zúčastní nižší počet účastníků oproti počtu uvedeném v závazné objednávce, se celková sjednaná cena nemění.
Odstoupení od kupní smlouvy
Objednatel vzdělávací akce má možnost odstoupit od kupní smlouvy a zrušit vzdělávací akci nejpozději do 14 dnů před datem jejího konání. V tomto případě má objednatel nárok na bezplatné stornování objednávky. Při pozdějším odstoupení má pořadatel právo na fakturaci storno poplatku ve výši jedné poloviny celkového účastnického poplatku uvedeného v objednávce.
III. Ochrana osobních údajů
- Pořadatel zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů.
- Pořadatel zpracovává osobní údaje, které potřebuje k plnění smluvních a zákonných závazků. Dále zpracovává osobní údaje na základě souhlasu objednatele/kupujícího.
- Podrobné informace o zpracování osobních údajů najdete na internetových stránkách pořadatele.
- Pokud byste se domníval/a, že při zpracovávání Vašich osobních údajů pořadatel platné právní předpisy, máte právo požádat pořadatele o vysvětlení a odstranění závadného stavu, anebo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 (www.uoou.cz).
- Pořadatel má registraci Úřadu pro ochranu osobních údajů (reg. číslo subjektu: 000xxxxx).
IV. Ostatní
- Pořadatel si vyhrazuje právo na úpravu programu vzdělávací akce, změnu lektora, učebních a přednáškových prostor.
- Každý z účastníků obdrží po absolvování vzdělávací akce potvrzení o účasti.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
- Právní vztahy mezi pořadatelem a objednatelem/kupujícím se řídí právním řádem České republiky.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.9.2024